Benim Konuşan Angela 3.2.1.48 Android Para Hile APK indir

Benim konusan angela android resim-1
Benim Konuşan Angela 3.2.1.48 Android Android Para Hile MOD APK indir
Angelanın dünyası bizleri bekliyor. Dünyanın en fonksiyonlu oyunlarından biri My Talking serisi hergün çeşitlenmeye devam ediyor. Türkçe ismiyle benim konuşan angela oyunununda Angela isimli sevimli kediyi sahipleniyoruz. Hem besliyor ve hemde onunla eğlence dolu dakikalar geçirebiliyoruz. Oyunu bilenler zaten hilesini görünce sevinmiştir. Bilmeyenlerin ise mutlaka denemesini öneririm. Özellikle çocukları oyun arayan babalara sesleniyorum, mutlaka indirin 🙂 İyi eğlenceler.
Benim konusan angela android resim-2

Benim konusan angela android resim-3

Benim konusan angela android resim-4

Benim konusan angela android resim-5

Benim konusan angela android resim-6

Benim konusan angela android resim-7

Oyun Adı: Benim Konuşan Angela
Kategori: Android Oyunlar İndir
Oyun Türü: Macera
Yayın Tarihi: 19.08.2017
Dil: İngilizce
Boyut: 94,38 MB
Geliştirici Firma: Outfit7
Dosya Türü: .apk

Hile Fonksiyonu

-Sınırsız Para
Divider
Turbobit
MOD APK indir
Alternatif Link
MOD APK indir

Hakkında Gökhan Öğütcü

Bu kişi ve kurum tamamen hayal ürünüdür. Hile mile yapmıyoruz arkadaşlara, söylentiler asılsızdır :D
  • Oyunsever

    Abi turbobiti kaldırıp tamamen zippyh yada cloud mail yapsan

    • Tolga celik

      Doğru söylüyorsun

  • Deniz

    Download Failed. Check yor Network Connection!
    Yazıyor Yardım Eder Misin?

    • Emrullah

      İnternete bagli olan gerekir

  • Mustafa

    güzel 🙂

  • Oyum acilmiyor
    Downloanding expansing false hatasi veriyor

  • İsimsiz

    Hile çalışıyor mu?Kayıtlı oyunum var silinsin istemiyorum

    • barışş

      evet

  • ahmet

    Abi bende html olarak indiriyor

    • barış

      opera classic kullan iniyor ordan

  • aliii

    Beniö konuşan angela yeni sürüm hile yokmu

  • ceyhunkoksal

    Abi çok teşekkür ederim sonunda reklam beklemeden hemen indire biliyorum artık bu siteyide eklersen sevinirim veya direk mail ru yu kaldırım bunu kpyarsan sevinirim teşşekkürler

  • aydın

    merhaba cloud.mail.ru sitesine yükleme yapmıyorsunuz artık sebebini soracaktım ordan daha rahat indiryorduk

    • Merhaba; Tüm hesaplarımız doldu, yeni kullanıcının limitini 25 GB çektiler ve bu çok düşük. PCloud kullanıyoruz artık ve çok daha iyi diyebiliriz

  • darwin

    Oyun iniyor ama downloading expansion file neden yuklenmiyor

  • aliii

    Angela hilesi olmuyor herşeyi yaptım ama olmuyor yardım lütfrn

  • LBello

    Acaba oyuda ilerlemisken yaparsak olurmu ? Bu arada nasil yapacagim ??

  • nasıl olmuyor sorun nedir?

    • angela

      Eskisini silmem mi gerekir???

    • ihsan

      olmuyor ya yapamiyorum

    • kullanici

      Ya yukluyorum dosya acilamiyor diyo

      • rar olarak iner. Cihazına winrar uygulamasını yüklersen sorun olmayacaktır

  • Evet mevcut oyunu kaldırman gerekiyor

  • ZAYIF KIZ BESTE

    yav olmuyor abi

  • ZAYIF KIZ BESTE

    yok ya olmuyor yeni atsana abicim

  • Katy Perry

    15 dk filan boyunca indirmesini bekledim indi bastım dosya açılamıyor dedi bikaç kez sildim tekrar yükledim olmuyor yardım edin lütfen

    • .rar olarak iner. Rar dosyalarını açabilmeniz için cihazınızda winrar uygulaması yüklü olması gerekiyor

      • Katy Perry

        Allah razı olsun yükledim tekrar deniycem çok sağolun

      • Katy Perry

        Angela açıldı parada değişiklik yok? Ne yapıcam

  • Reklama tıklamışsındır linkler aşağıda

    • TUGCEE

      PEKİ DİYELİM Kİ YUKLEDİM BUNU ESKINDEB BEN 40. SEVİYEDEYİM YENİDEN YUKLENINCE BAŞA MI DONECEK

  • ango

    Olmuyo bu nebici bi sey rek,ami da yukledim olmuyoooo

  • Ablacım aşağıda MOD APK + DATA indir yazanlar varya onlar link

  • Furkan

    internetsiz olarak açamıyorum dosya kurmuyor internet hatası veriyor

  • Aykut

    Dosya acilmiyor diyor

  • lilkoli

    olmuyooo

  • gozde

    Virus vs bulasma ihtimali varmı

  • illede Beşiktaş

    oyunu kurduktan sonra açmak için tıkladığımızda oyunu yeniden indiriyor. daha sonra oyunu açtığımızda yeni oyun mu kayıtlı oyun mu diye soruyor. ikisinde de hile aktif olmuyor ne yazıkki. sanırım sizde hiç denemeden başka bir yerden alıp buraya koydunuz hileyi. neyse can sağlığı olsun

    • En son hile şu şekildeydi cihazımda test etmiştim. Level geçtikçe normalden çok daha fazla altın geliyordu. Dener misin?

  • yok

    Yaa indiriyorum ok atma oyunu çıkıyo ne kadar saçma angela hilesi yazıyo ama.

  • musa

    TİMEOUT DİYO

  • Gün içerisibde düzeltilecek alternatif link

  • Emre

    Tşk

  • Elif Gürel

    Nasıl indirildiğini bana baştan sona anlatır mısınız

  • CrazyCreepyX Gaming

    Abi olmuyor! Oyunu yüklüyorum ama hilesiz çıkıyor!!

  • Misafir

    Gökhan Abi dragon city ya da monster legends e de hile yapabilir misin?

x

Check Also

Endless Frontier 1.6.8 Android Hile MOD APK indir

Endless Frontier 1.6.8 Android Hile MOD APK indir Endless Frontier 1.6.8 Android Altın Yükseltme ve ...

Mine Quest 2 2.1.2 Android Para Hile MOD APK indir

Mine Quest 2 2.1.2 Android Para Hile MOD APK indir Mine Quest 2 2.1.2 Android ...