Heroes of Order & Chaos v3.5.2a Android Hile MOD APK indir

Heroes of Order Chaos-Android-resim
Heroes of Order & Chaos v3.5.2a Android Para Hile MOD APK indir
Heroes of Order & Chaos adlı oyun “Gameloft” tarafından tasarlanmış bir strateji oyunudur. Oyunda takım oluşturup ve kahramanlarınızı güçlendirip düşman üslerinizle mücadele edeceksiniz. Çok oyunculu olan bu oyunu arkadaşlarınızla birlikte takım oluşturup oynayabilirsiniz. Ayrıca oyunda seçebileceğiniz 30 farklı kahraman bulunmaktadır. Kahramanlar ve onların güçleri özel yetenekleri sayesinde düşmanlarınızı daha kolay yenebilirsiniz. Sizde heyecan dolu bu oyunu oynamak istiyorsanız aşağıdaki linklerimizden oyunu indirip hemen oynamaya başlayabilirsiniz. İyi eğlenceler.
Heroes of Order Chaos-Android-resim1

Heroes of Order Chaos-Android-resim2

Heroes of Order Chaos-Android-resim3

Heroes of Order Chaos-Android-resim4

Heroes of Order Chaos-Android-resim5

Heroes of Order Chaos-Android-resim6

Oyun Adı: Heroes of Order & Chaos
Kategori: Android Oyunlar İndir
Oyun Türü: Strateji
Yayın Tarihi: 31.03.2017
Dil: İngilizce
Boyut: 26,03 MB
Geliştirici Firma: Gameloft
Dosya Türü: .apk

Divider
Turbobit
MOD APK indir
Alternatif Link
MOD APK indir

Not: Oyuna girdim hileyi test ettim. Hile şu şekilde çalışıyor, oyun içi kapışma esnasında kullandığımız dükkandan altınla herhangi birşey alıp sattığımızda altın çok hızlı şekilde artıyor. Yani VS’lerde dilediğimiz zırh ve büyüyü hızlı hızlı alabiliyoruz. Video’da en kısa zamanda yayında olacaktır.

Hakkında Gökhan Öğütcü

Bu kişi ve kurum tamamen hayal ürünüdür. Hile mile yapmıyoruz arkadaşlara, söylentiler asılsızdır :D
  • Paraya bakmaksızın alışveriş yapar mısın? Direk sınırsız parayla başlamıyorsun alışveriş hileli

  • Abicim oyun açıldıysa oyun içi alışveriş yap parana bakmaksızın

  • Abicim oyun açıldıysa oyun içi alışveriş yap parana bakmadan

  • Alışveriş hileli

  • Bahadır aylardır takipçimsin, şu yorum yakışıyor mu?
    APK ve DATA’yı kurmadan önce android marketten oyunu bul, indirmeye başla. %3 4 olunca iptal et.
    Daha sonra bizden indirdiğin APK ve DATA’yı kur lisansı aşarsın. Alışveriş hilesidir, oyuna girince de bol bol alışveriş yap paraya bakmaksızın

  • Alışveriş hilesi dostum. Parana bakmaksızın oyun içi alışveriş yap

    • quara

      Yapmıyor arkadaşım çalışmıyor yani.. Ayıp deilmi yalan söylüyorsun?

      • Konu içerisinde video var, izlesene oluyor mu olmuyor mu? Konu içerisinde de not ekledim ona da bakabilirsin

  • Hile var ama ben yanlış çevirmişim. Konu içerisine bir not ekledim, orada açıkladım hile detayını dostum

  • Konu içerisine bir not ekledim. Orada açıkladım hileyi, videoda en kısa zamanda yayında olacak

  • Ne hatası aldın. Ve konu içerisine bir not ekleyip hileyi açıkladım

  • evet

    • aykut

      Ama bu data indiriyo nedense

      • OBB’yi görmemiştir. Doğru kopyaladığından emin ol dostum

        • aykut

          tmm abi ben simdi bunu indirip android obb ye kopyalicam sonra oyuna gircem dimi??

  • Hayır hayır değişti. Konu içerisinde not ekledim onu oku ya da videoyu izle dostum anlattım hileyi

  • APK ve DATA’yı kurmadan önce android marketten oyunu indirmeye başla, %2 olunca iptal et dostum. Daha snra APK ve DATA’yı kur lisansı aşarsın

  • Konu içerisine not ekledim ve video da çektik. Gayet çalışıyor

  • Emre

    Sen yapamıyorsun 😀 gökhan Abi ellerine sağlık. Ben çalıştırdım oynuyorum hala saol ^^

  • Hasan

    Slm oyunun apk dosyası yüklenmiyor uygulama yüklenmedi diyor ne yapabilirim ” tel : note 4 “

  • Ethem

    Gökhan abi lütfen yardım et oyunu 2. Linkten indiriyorum açıyorum 1550 mb ek veri indirmesi gerekiyor diyo indiriyorum sonra açılıyor gameloft hesabıma giriyorum 3v3 açıyorum para felan yok savaştaki markette hiç para yok

    • OBB’yi görmüyor ek veri indirdiğine göre. Bir yerde yanlış yapıyorsun dostum

      • Ethem

        Abi Obb yi nasıl görecek

      • Umut Özkan

        Obb i niye görmüyor işte? Link mi bozuk? Aynı şeyi yapıyoruz

  • Ethem

    Abi olmuyo ya lütfen yardım et şimdi yaptiklarimi anlatım abi ilkten geçersiz lisans demesin diye play store den 4 yapıp kapıyorum sonra pc cloud dan indiriyorum indirdikten sonra rar a geliyor ve rardan setupu kuruyorum daha sonra kaydete bastıktan sonra oyuna giriyorum girdiğimde 1550 mb ek veri indirmesi gerekiyor diyor onuda indiriyorum ama olmuyor lütfen yardım abi turbo bitten de indirirken 7 saat bekledim ve %87 oldu sonra uygulama yüklenemedi dedi kapadı abi lütfen yardım et lütfen

  • Ethemm

    Obb yi nasıl görecek abi

  • Ethemmmmmm

    Abi saol indirdim oynuyorum ama 5 level oldum Pvp felan açıldı giriyor 20 saniye sonra sürekli oyundan atıyor lütfen yardım

  • Servan Gediz Bakış

    Abi lütfen cevap ver gökhan abi oyun lisans hatası veriyor ne yapmam gerek

    • Android marketten oyunu indirmeye başlayıp, yarım bırak. Daha sonra APK ve DATA’yı kur lisansı aşarsın

  • Umut Özkan

    Nasıl yaptınız anlatır mısın
    Obb i nasıl gördü

  • Hasan Basri

    Kurulum videosu yapsaniz olmazmi apk kurarken yuklenemedi diyo google playden indirirken % kacken interneti kapatip yarim birakmam gerekiyo?

  • Biyanjir

    Ben clouda girdiğimde indirme seçeneği yok üyede oldum

  • Ethem

    Arkadaşlar önce google play store den rarı indirdim sonra Pcclouddan oyunu indirdim Rara gelen dosyaları çıkarttım ondan sonra oyunu setuptan kurdum anlamadıysanız bu sitedeki six guns gang shadown videosunu izleyin orda nasıl kurulucağını gösteriyor o işlemlerin aynısını yapın Yalnız BAZEN OYUNDAN ATABILIYOR

  • hakan

    Link eror diyor Link tekrar aratmasın rica etsem

  • duygu

    Linkler ne zaman duzelcek ya

  • Enes Genişyürek

    geçersiz lisans diyor. 🙁 gitti 1.1 gb

    • Gitmedi sakin. APK ve DATA’yı kurmadan önce android marketten oyunu indirmeye başla, %1 olunca iptal et. Daha sonra APK ve DATA’yı kur lisansı aşarsın

  • Hasan Koç

    Hocam çook teşekkürler harika oyun. Hile çalışıyor.

  • Hasdas

    Gokhan abi lutfen oyunu guncellermisin v2.1.1 cikti lutfen duzelt..

  • En kısa zamanda abisinin gülü öpüyorum burnunu

  • Bakalım dostum hele yeni hile hazır olsun da

    • Hasdas

      Abi guzel guncellemisin ama 65 k cok fazla oyundan atiyo onu bir 1 2 k felan yap lutfen

  • Bir Dost

    Kardes artik oyunu guncellesen guzel olucak.

  • ●○●

    Kardes artik oyunu guncelle lutfen.!!

  • Videoyu inceleyebilirsin konu içerisindeki kendimiz çektik

  • Oyunu android marketten indirmeye başla, %1 olunca iptal et ve yarım bırak. Daha sonra eklediğim APK ve DATA’yı kur, lisansı aşarsın

  • Hasdas

    Acaba runik icin sinirsiz video izleme hilesi olur mu ?

  • Hasan Koç

    Bu oyunda anti ban yapılamaz mı? İtem satmadan düzgünce oynanıyor ama bir kere satınca direk banlıyor o oyun için. Bir daha giremiyorsun. Solo hariç tabi. Onda sorun yok. Videoyu da izledim nedense atmamış sende Gökhan.

    • Video’yu çektikten sonra sürüm değişti Hasan. Herhalde farkındalar artık fixlediler. Gameloft çalışanları takip ediyor siteyi, Viyazaya eklenen her hile 3 günde fixleniyor. Güncelleme bekliyoruz. RPG oyunlarında satışlar çok olduğundan, çok önem veriyorlar; göz açtırmıyorlar

  • Halil Yetkinköylü

    Kardeşim oyunu test edemiyorum çünkü lisans problemi var çözerseniz en kısa zamanda sevinirim ailemizin sitesi viyaza 🙂

    • Android marketten oyunu indirmeye başla, %1 olunca iptal et. Daha sonra eklediğim APK ve DATA’yı kur, aşarsın hilesini

  • Xezer Qahramanli

    Hile calisir durumdami

  • Melih Kocman

    Hile güncel mi acaba?

  • Gün içerisinde düzeltilecek dostum

  • muhammed emin

    hocam hıle calısıyormu

  • Cagan Oner

    Hile fix mi yedi

  • Yasin Yüce

    Hile şuan çalışıyormu

  • Tabi hileden dolayı, online kapışmalarda sorun yaşarsın

  • Murat

    Hile güzel ellerine sağlık dostum ama online oynanmıyor atıyor yokmu bi çözümü acaba???

  • okan calık

    Neden yapar bunu ? Cozumu varmi ? Diger gameloft oyunlarindada lucy patcherla yapinca boyle oluyor.

  • Sancar

    Kardes hile calisyo iyi hoşda oyundan atıyor ve donuyor

  • deniz

    Hile yok olmuo indiedim ayni para

  • Muhammed Ali Munuklu

    Linkler calismiyor yenilermisin

  • kuaforosman

    Başka siteden hileli yükledim facebook veya gmail hesaplarından giriş yapılamıyor.misafir olarak anca :))

  • Mustafa Emir Demirbilek

    Faruk abi ben oyunu yükledim ama benim yüklediğim videodakine hiç benzemiyor sanki farklı bi oyun oynuyormuşum gibi?

  • Mustafa Emir Demirbilek

    Ben bu oyunu indirdim. Ama benim indirdiğim oyun bu resimdeki ve videodaki oyuna benzemiyor?

  • Ayarlardan grafik ayarlarını düşürmeyi denedin mi dostum

    • Mahir Öner

      Grafikle alakası olduğunu sanmıyorum.Normal oynayabikiyprum ama ne zaman para hileaini yapsam oyundan atıyor

  • Burak Koç

    Hocam oyun oynarken oyundan atiyor ve sonra girince bitmemis oyun bulunmaktadir diyo giriyo senkronize ederken donu oyundan atiyo cozum varmi

  • Bozan Ak

    Slm hocam oyunu yukledim dosyasini indirdim dunya bide asya olarak bi yer var onu sectigimdi indirme tamamlaniyor ama %94oyundan atiyor ne yapmak lazim

x

Check Also

DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak 1.0.6 Android Hile APK indir

DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak 1.0.6 Android Hile APK indir DEAD PLAGUE: Zombie Outbreak 1.0.6 Android ...

Shadow Fight 3 1.1.6369 Android Hile MOD APK + DATA indir

Shadow Fight 3 1.1.6369 Android Hile MOD APK + DATA indir Shadow Fight 3 1.1.6369 ...