Plague Inc. v1.14.0 Android Unlocked Hile MOD APK indir

Plague Inc.Android Resim-1
Plague Inc. v1.14.0 Android Kilitler Açık Hileli MOD APK indir
iOS sürümü ekşisözlük sayesinde baya bir popüler olan, kurgusu dahilinde çok sıradışı bir strateji oyunu. Oyunda dünyayı ele geçirmeyi hedefliyorsunuz ama yöntem oldukça değişik. Virüs olarak oyuna başladığınız oyunda hastalığı yayarak dünyaya bulaştırmaya çalışıyorsunuz. Kendinizi geliştirdikçe ölümcül bir hastalığa hatta biyolojik bir silaha kadar ilerliyorsunuz. Bağımlılık yapıcı bir oyun, ilgililerinin mutlaka denemesini tavsiye ederim. Eklediğim APK Mod APK’dır. Tüm bölümler açıktır, sorunsuzdur. İyi eğlenceler
Plague Inc.Android Resim-2

Plague Inc.Android Resim-3

Plague Inc.Android Resim-4

Plague Inc.Android Resim-5

Plague Inc.Android Resim-6

Oyun Adı: Plague Inc.
Kategori: Android Oyunlar İndir
Oyun Türü: Strateji
Yayın Tarihi: 27.04.2017
Dil: İngilizce
Boyut: 63,92 MB
Geliştirici Firma: Miniclip.com
Dosya Türü: .apk
Divider
Turbobit
MOD APK indir
Alternatif Link
MOD APK indir

Hakkında Gökhan Öğütcü

Bu kişi ve kurum tamamen hayal ürünüdür. Hile mile yapmıyoruz arkadaşlara, söylentiler asılsızdır :D
  • barkın

    teşekkürler

  • eşref vuran

    Harika oyun hocam içimdeki psikopatı ortaya çıkardı 🙂

  • Yok be abim malesef

    • Mert

      Sol üstten ayarlara girdiğinizde sağ üstteki tekrar ayarlar tuşuna basın dil seçenekleri orada değiştirebilirsiniz türkçeye

    • Hakan

      Bolylede tadi cikmiyo ne oldugunu anlamiyoz ve bitiyo ama emege saygi hile calisiyo oyunlarinizin devamiji beklerim
      Tam bu yorumu gondercekken assagida bir yorum gordum ust solda ayarlara girip ordan ust sagda ayarlar + var ordandan dil secenegini turke yapin oyunu kapayin onbellgi temizleyin turce oluyo

  • Aydın

    Alternatif veya diğer linkleri kullanamıyorum indirme linkini verebilirmisiniz

  • beratuner

    Usta oynu iyi hoş hileli yapiyosunuz altina nasil kuruldugunu felan yazinda işimize yarasın

  • Doğancan Özten

    Bunda DNA hilesi var mı?

  • Doğancan Özten

    Acaba DNA hilesi var mı

  • Hakan

    Arkadaslar ust soldaki ayarlardan girip tekrar ust sagdaki ayarlara girin ordan dili deistirin oyundan cikip onbellegi temizleyin oyun turkce oluyo arkadaslar

  • Muhammet Şahin

    Sadece kilitler açık modu varsa ekler misiniz sınırsız DNA olunca oyunun amacı kalmıyor başlar başlamaz kazanıyorsun her mutasyonu gelişmeyi sen seviyeye yükseltiyorsun çaba 0 oyundan alınan zevk 0 🙁

  • Eray AYDEMIR

    Ustam bunun v4.5 çıktı onuda bi halletsen ?

  • Linke ilk tıkladığında popunder reklamı aktif oluyor, inen apk bizim kendi uygulamamız. Aynı linke bi daha tıkla, o zaman doğru sayfaya ulaşmış olursun

  • Ahmet

    Bakın bi bana quick swipe diye bi uygulama indirdi silinmiyor da bu kimi kandırıyonuz siz sitenin sahibi gelsin

x

Check Also

Candy Crush Soda Saga v1.90.7 Android Hile MOD APK indir

Candy Crush Soda Saga v1.90.7 Android Hile MOD APK indir Candy Crush Soda Saga v1.90.7 ...

Skyforce Unite! v1.7.2 Android Altın Hile MOD APK indir

Skyforce Unite! v1.7.2 Android Altın Hile MOD APK indir Skyforce Unite! v1.7.2 Android Altın Hile ...