Pokemon Go v0.61.0 Android Hile MOD APK indir

Pokemon-Go-Android-Resim-1
Pokemon Go v0.61.0 Android Tüm Ülkelerde Oynanabilen Full APK + BOT MOD APK indir
Pokemon Go efsanesi artık oynanabilir durumda. 90’lı neslin efsane çizgi filmlerinden Pokemon, bir çok trajik olaya sahne olmuş harika bir çizgi filmdi. Uzun süredir, 3 boyutlu ve gerçek zamanlı bir oyun kurgusunun söylentisi dolaşıyordu. Niantic INC firması tarafından nihayet oyun belli başlı ülkelerde yayınlandı. Oyuna başlarken bir karakter seçiyorsunuz ve pokemon aramaya koyuluyorsunuz. Birbirinden değerli pokemonları nerde bulacağınız hiç belli olmuyor. Bir bakıyorsunuz Metrobüste Balbasar, bir bakıyorsunuz deniz kenarında Squirtle çıkıyor 😀 Camide Onix yakalayan var 🙂 Poketopları için ise bol bol yürümek gerekiyor. Oyun sayesinde oyuncuların bol bol yürüyeceği aşikar! Sizde bu muhteşem oyunu denemek isterseniz zaman kaybetmeden indirin. Aşağıda eklediğim APK ile istediğiniz gibi oynayabilirsiniz. Çok sanmıyorum ama ilerlyen sürelerde hilesi olabilirse, hilesi de eklenecektir. Pokemon GO Hile için çok zor olduğunu söyleyebiliriz. İyi eğlenceler.
Pokemon-Go-Android-Resim-2

Pokemon-Go-Android-Resim-3

Pokemon-Go-Android-Resim-4

Pokemon-Go-Android-Resim-5

Pokemon-Go-Android-Resim-6

Oyun Adı: Pokemon Go
Kategori: Android Oyunlar indir
Oyun Türü: Yarış
Yayın Tarihi: 07.04.2017
Dil: İngilizce
Boyut: 104,02 MB
Geliştirici Firma: Niantic INC
Dosya Türü: .apk
Divider
Turbobit
MOD APK indir
Alternatif Link
MOD APK indir

Hileli oynamak isterseniz Pokemon GO BOT İndir konumuzu inceleyebilirsiniz.

Hakkında Gökhan Öğütcü

Bu kişi ve kurum tamamen hayal ürünüdür. Hile mile yapmıyoruz arkadaşlara, söylentiler asılsızdır :D
  • Yunus Soyal

    Oyun super gercekten simdiden 5 kilo verdim bile 😀

    • Hahaha bende deneyeceğim 😀

      • Ömer Faruk Özkaya

        Sign up with googleye bastiimda boyle dolup duruyor napmaliyim

        • Sunucu çok sıkıntılı, yoğunluktan oluyor sanırım. Ara ara denemeyi ihmal etme

        • Enes

          İnternetinde sıkıntı vardır kardeş bendede aynı sorun vardı 4.5 g ile bağlandım sorun çözüldü

  • kullanıcı

    Gökhan ya şu gunship battle la bir ilgilensen:)D

    • Hocam bu haftasonu da pek bişey yapamam, pazartesiden itibaren ilgilenirim 😀

  • Melih YILDIZ

    Neden intel islemcilerde yani asus zaenfon ve htc lerde sorun oluryor

    • Yeni APK ekledim imzasız. Bir de onu dener misin?

      • Melih YILDIZ

        Daha önce yabancı bi siteden indirip denemistim simdi sizin apk nizi denedim yine aynı şey oluyor niantic ekranindan sonra bu ekranda kaliyor

        • Bilemiyorum hocam

          • Melih YILDIZ

            Hocam galiba türkiye için store da cikinca sorun duzelicekmis internetten arastirdim imza kampanyası bile baslatmislar yani buyuk ihtimal yeni sürümde oynanabilecek

          • Umarım hocam, cidden çok zorluklar var. Store açılsın bende baya bir şey alacağım gibi duruyor 😀

  • Umut çetin

    Abi league of angels fire raiders elmas hilesiiii

  • Yok hocam hile mevcut değil

  • Dll45

    bir türlü erişim sağlayamıyorum yardımcı olur musunuz

    • Cihazı Uçak moduna al hocam, oyunu aç. Internet hatası verince, uçak modunu kapat girmeyi dene

      • Dll45

        çok teşekkürler

  • SeyhanDağlı

    Ğokhan abi bende avatarı yaptıktan sonra avatar name falan yazıyo tamam a basıyorum durduruliyo bi baksan

    • Cihazla alakalıdır dostum. Misal benim GMD Elite’de hata veriyor

      • SeyhanDağlı

        Düzeltilmis apk yapamazmısın gökhannabi

  • SELMAN

    ÜSTAD APKYİ İNDİRİP KURDUM FAKAT NİANTİC EKRANINDA TAKILI KALIYOR S4 4.4

  • Ferhat nassss

    Ağa benim telefon Samsung grand neo oyunu ibdiriyorum paket ayristirma sorunu veriyor güncelleme ne zaman gelir

    • Hocam android sürümün uyumsuz

      • Ferhat nassss

        Telefon değişmeden oynayabilme sansim var mi telefon rootlu azbiseyde anliyorum bu işlerden yolu varsa yardimci olur musun sana zahmet

      • Ferhat nassss

        Telefonun android sürümünü 5.0.1 yaptim ama sadece görüntü isimi görmedi foto atamiyorum siteye hata veriyor

  • Baran

    Abi kayitli kaliyomu mesela indir dim yeni surum cikti bidaha sizden indircem kayitli oluyormu kalmiyorsa soylermisin

  • Sertan Tuncer

    Hocam hileli surumu mevcut mu

  • Elmar

    Gökhan abi oyunu yüklüyorum. Ayrıştırmada sorun çıkıyor nasıl düzeltilir

  • Ahmet

    Onboard already set falan diyo sonra durduruldu hatası alıyorum yardım edin

  • Evet

  • Evet abicim

  • vatyas

    hocam 0.33.0 da yeni bi olay varmış bi hızı geçince uyarı felan filan veriyomuş ona bot yapabilicekmisiniz 😀

    • Hocam bot var çalışıyor. IP sistemli bir güvenlik geliştirmişler, tek hesap kasmak gerekiyor. Birden fazla hesap için bot açarsak, pokestop bulamıyor

  • gokalp

    baslangic ekraninda hesap sectikten sonra cok uzun bekliyor ve girmiyor.Biseyi yanlis mi yaptim?

  • hocam

    Hocam bot nasil aciliyo

  • Orçun

    Hocam her girdiğimde hesap açtığımda ban yiyor ne yapmaliyim

    • Bu resmi sürüm APK hocam, hile kullanmayınca ban neden yiyesin ki? Fakegps filan açık mı kaldı cihazında acaba

      • Orçun

        Düzeldi hocam bu bot hilesi androidde geçerli mi

  • muhammet şehitoğlu

    Unable hatasi aliyorum çözümü nedir

x

Check Also

DUAL! v1.2.4 Android Kilitler Açık Hile MOD APK indir

DUAL! v1.2.4 Android Kilitler Açık Hile MOD APK indir DUAL! v1.2.4 Android Kilitler Açık Hile ...

CATS: Crash Arena Turbo Stars v2.0 Android APK indir

CATS: Crash Arena Turbo Stars v2.0 Android APK indir CATS: Crash Arena Turbo Stars v2.0 ...

Grand Theft Auto 5: VYZ Yayında! Özel SürümAPK indir
+ +